კალენდარული გეგმა
საგანი- ფიზიკური აღზრდა
დაწყებითი საფეხური.
III- ზ კლასი პედაგოგი: მ.მინდიაშვილი
I სემესტრი 2020-2021 სასწავლო წელი
№ |
თემის დასახელება დასამუშავებელი მასალა |
ჩატარების დრო
სთ |
თარიღი |
1 |
საორგანიზაციო საკითხები ს.გ.ვ (საერთო განმავითარებელი ვარჯიშები)მოძრავი
თამაში |
2 სთ. |
15.09 17.09 |
2 |
დგომის ვარიანტების შესწავლა (გადაადგილება, მიდგმითი ნაბიჯებით წინ
და უკან, მარჯვნივ მარცხნივ) |
3 სთ. |
21.09 |
3 |
მოძრაობები ადგილზე ბრუნები, მარჯვნივ მარცხნივ |
4 სთ. |
24.09 28.09 29.09 01.10 |
4 |
ბურთის დაჭერა ორი ხელით |
5 სთ. |
05.10 06.10 08.10 12.10 13.10 |
5 |
ბურთის გადაცემა ორი ხელით მკერდიდან, თავს ზემოდან ცალი ხელით |
6 სთ. |
15.10 19.10 20.10 22.10 26.10 27.10 |
6 |
ვარჯიშები მუცლის კუნთებისათვის |
1 სთ. |
29.10 |
7 |
ტესტ-გაკვეთილი (წინზნექი , ადგილიდან სიგრძეზე ხტომა) მოძრავი თამაში |
2 სთ. |
02.11 03.11 |
8 |
ტესტ-გაკვეთილი ( რბენა 30 მ. რბენა გრძელ დისტანციაზე. 6 წთ-ის განმავლობაში) |
2 სთ. |
05.11 09.11 |
9 |
იატაკიდან ხელებზე აძლევა , მოძრავი თამაში |
2 სთ. |
10.11 12.11 |
10 |
მძლეოსნობა ა) სპეციალური რბენითი
ვარჯიშების შესწავლა ბ) წინაღობის ზოლის
დაძლევით ძალისმიერი და სწრაფძალისმიერი
თვისებების განვითარება გ)ამანათების გადაცემა |
3 სთ. |
16.11 17.11 19.11 |
11 |
მძლეოსნობა ა)შორ მანძილზე ბურთის
ტყორცნის შესწავლა ბ)პატარა ბურთის დაჭერით
კორდინაციის განვითარება ესტაფეტა ათი გადაცემა |
3 სთ. |
24.11 26.11 30.11 |
12 |
ვარჯიშები სიარულში ა)სიარულში
მცირე ბურთის დაერა მოძრავი თამაში: ,,
ვინ რამდენჯერ ჩაბუქნავს |
2 სთ. |
01.12 03.12 |
13 |
მოძრავი თამაში: ბურთი კაპიტანს |
3 სთ. |
07.12 08.12 10.12 |
14 |
ვარჯიშები სირბილში მოძრავი
თამაში: ა)ფეხის დაბიჯობანა ბ)ვინ მეტჯერ
გადახტება |
4 სთ. |
14.12 15.12 17.12 21.12 |
15 |
მოძრავი თამაში: ჩააგდე კალათაში |
4 სთ. |
22.12 24.12 28.12 29.12 |
|
|
|
|
საგანი - ქართული
ენა და ლიტერატურა -I ნაწილი
კლასი
- დაწყებითი საფეხური III ზ
კლასი
პედაგოგი - მ.მინდიაშვილი
2020-2021 ს/წ
N |
გაკვეთილის თემა |
სასწ. დროის ხანგრძლივობა |
თარიღი |
შენიშვნა |
|
თავი I ზაფხულის შთაბეჭდილებები |
12სთ |
|
|
1 |
ფრანი-დ.ქართველიშვლი
|
3
სთ |
15.09-16.09 |
|
2 |
ონავრები - გ.შატბერაშვილის მიხედვით |
3 სთ |
17.09-
18.09 |
|
3 |
ანო და მანო - ნ.ნაკაშიძე |
3 სთ |
21.09-22.09 |
|
4 |
ზაფხულის სიზმარი |
2 სთ |
23.09-24 .09 |
|
5 |
პროექტი |
1 სთ |
25.09 |
|
|
თავი II ოქროსფერი შემოდგომა |
11 სთ |
|
|
6 |
. . . ნ. სუხიტაშვილი |
1 სთ |
28.09 |
|
7 |
. . . მ. ლებანიძე |
2 სთ |
29.09 |
|
8 |
გორგომიჭელა- ნ. ბეზარაშვილი |
4 სთ |
30.09-05.10 |
|
9 |
ოქტომბერი - ნ. კაციაშვილი |
3 სთ |
06.10-07.10 |
|
10 |
. . . გ. ტაბიძე |
2სთ |
08.10-09.10 |
|
11 |
პროექტი |
1 სთ |
12
.10 |
|
|
თავი III ცოდნა სინათლეა |
16 სთ |
|
|
12 |
ყველაზე მნიშვნელოვანი რამ- ი.იაშვილი |
5სთ |
13.10-19.10 |
|
13 |
მაკედონელი და ბუცეფალი- პლუტარქე |
3 სთ |
20.10-21.10 |
|
14 |
ალექსანდრე მაკედონელი |
2 სთ |
22.10-23.10 |
|
15 |
კაცი ფასდება ცოდნითა - ხალხური |
1 სთ |
26 .10 |
|
16 |
სამი მოწაფე - იგავი |
3 სთ |
27.10-28 .10 |
|
17 |
მწიფე ცა - ჯ. როდარი |
2 სთ |
29.10-30.10 |
|
18 |
პროექტი |
1 სთ |
02
.11 |
|
|
თავი IV აშენე და ამშვენე |
16 სთ |
|
|
19 |
დროის ფასი - ჭ. ამირეჟიბი |
4 სთ |
03.11-05.11 |
|
20 |
წინკლებიანი მუსტანგი- ნ. გელაშვილი |
5 სთ |
06.11-11.11 |
|
21 |
პურის ფული - ნ. ბოკუჩვა |
3 სთ |
12.11-16.11 |
|
22 |
ეს ქალაქი ვისია - ჯ.ნიქაბაძე |
3სთ |
17.11-18.11 |
|
23 |
პროექტი |
1 სთ |
19.11 |
|
|
თავი V სიკეთის გაკვეთილი |
22 სთ |
|
|
24 |
მეტოქის დახმარება - ი.გოგებაშვილის მიხედვით |
3 სთ |
20.11-24 .11 |
|
25 |
გულკეთილი ქვრივი - ი.გოგებაშვილის მიხედვით |
2 სთ |
25.11-26.11 |
|
26 |
გულითადი მეგობრები - ი.ევდოშვილი |
5 სთ |
27.11-02.12 |
|
27 |
. . . ვ. ფშაველა |
1 სთ |
03.12 |
|
28 |
დედაბოძი - ო.სურგულაძე |
5 სთ |
04.12-09.12 |
|
29 |
ქართული დარბაზი |
2 სთ |
10.12-11.12 |
|
30 |
ენით დკოდილი - ს.ს ორბელიანი |
3 სთ |
14.12-15.12 |
|
31 |
ენაჭარტალა - ქ.ჭილაშვილი |
4 სთ |
16.12-21/12 |
|
32 |
პროექტი |
2 სთ |
22.12 |
|
|
თავი VI ზამთარი მხატვარი |
18 სთ |
|
|
33 |
. . . ნ.სუხიტაშვილი |
2 სთ |
23.12-24.12 |
|
34 |
. . . მ.მაჭავარიანი |
1 სთ |
25.12 |
|
35 |
სახლი - მ.ბოლქვაძე
|
4სთ |
28.12-20.01
|
|
36 |
ასე ტკბილად დამიბერდი - გ.შატბერაშვილი |
5 სთ |
21.01-26.0 |
|
37 |
ფიფქები |
2 სთ |
27.01-28.01 |
|
38 |
ზამთარი |
2 სთ |
29.01-01.02 |
|
39 |
მაკნატუნა- ბალეტის მოკლე შინაარსი |
4 სთ |
02.02-05.02 |
|
40 |
პროექტი |
1 სთ |
08.02 |
|
|
თავი VII ზღაარ იყო |
11სთ |
|
|
41 |
ჭინჭრაქა - ხალხური ზღაპარი |
5სთ |
09.02-12.02 |
|
42 |
იყო და არა იყო რა - ქ.დოლიძე |
3 სთ |
15.02-16.02 |
|
43 |
კალის ჯარისკაცი - ანდერსენი |
5სთ |
17.02-22.02 |
|
44 |
პროექტი |
1 სთ |
23.02 |
|
კალენდარული გეგმა
საგანი-
სახვითი და გამოყენებითი ხელოვნება
დაწყ.
საფეხურის-IIIზ კლასი
პედაგოგი-
მ.მინდიაშვილი
2020-2021 სასწ. წელი
№ |
|
სასწ. დროის ხანგრძლ. |
თარიღი |
შენიშვნა |
1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12.
13. 14. 15. 16. 17. 18. 19. 20. 21. 22. 23. 24. 25.
26. 27. 28. 29. 30. 31. 32. 33. 34. 35. 36. 37. 38. 39.
40. 41. 42. 43. 44. 45. 46. 47. 48. 49. 50. 51. 52.
53. 54. 55. 56. 57. 58. 59. 60. 61. 62. 63. |
თავიI
ზაფხულის მოგონებები. რა არის ფერწერა. ძირითადი და შედგენილი
ფერები ცივი ფერები. თბილი ფერები. ცივი და თბილი ერთად. ფერების ბორბალი. ფერებით სავსე ქვეყანა. ფერები და განწყობა. ფერებით თამაში. ვხატავთ სხვადასხვა ხერხით. ბუნების მოვლენები.
შემაჯამებელი
გაკვეთილი 1
თავი II
როგორ გაფრინდეს პეპელა. რა შუაშია სასწორი? თანაბარია თუ არა. რა არის მთავარი სურათზე. სურათის აგების ხერხები. ცირკის სამყარო ჩანაფიქრი და ნამუშევარი. ჩემი ოთახი. ერთგული მეგობარი. მოტივტივე დუმფარები. დასურათებული ისტორია. დედამიწის მწვანე „სამკაული“. მოგზაურობა საოცნებო გემით.
შემაჯამებელი
გაკვეთილი 2
თავი III
რა არის ქანდაკება. ვძერწავთ ცხოველებს. ფანქრის ბურბუშელა. ნარცისი. თაიგული. რა არის ჟანრი. ახალი წელი. საახალწლო ბარათები. თოვლის ბაბუას სახელი. შთაგონების წყარო. სურათი და შთაბეჭდილებები. ცნობილი ნაგებობები. ქართული არქიტექტურა. ჩვენი ქალაქი.
შემაჯამებელი
გაკვეთილი 3 პროექტი 1 - ჩვენი გამოფენა
რა არის გრაფიკა. უბრალო შავი ფანქარი. როგორ დავხატოთ პორტრეტი აკვარელი ფერადი ლაქა. ლაქა და ნახატი. გუაში. პასტელი. საყვარელი გმირი. მიმოიხედე ირგვლივ. ჩვენი სტუდია. გაზაფხულის დღესასწაულები. წელიწადის დროები.
შემაჯამებელი
გაკვეთილი 4 პროექტი 2 - გავალამაზოთ
სკოლის ეზო.
თავი IV რა
არის გამოყენებითი ხელოვნება. თიხის ლარნაკი. ესკიზი ხალიჩისთვის. ძაფი- მასალა სურათისათვის. ზღვის სამყარო. მოგზაურობა საჰაერო ბურთით. უცხო პლანეტა ღამე დიდ ქალაქში. ნახატები ცაზე. მონოტიპია. შემაჯამებელი
გაკვეთილი პროექტი
3 - მუსიკალური გამოფენა.
|
1სთ 1სთ 1სთ 1სთ
1სთ 1სთ 1სთ 1სთ 1სთ 1სთ 1სთ
1სთ
1სთ 1სთ 1სთ 1სთ 1სთ 1სთ 1სთ 1სთ 1სთ 1სთ 1სთ 1სთ 1სთ
1სთ
1სთ 1სთ 1სთ 1სთ 1სთ 1სთ 1სთ 1სთ 1სთ 1სთ 1სთ 1სთ 1სთ 1სთ
1სთ
1სთ 1სთ 1სთ 1სთ 1სთ 1სთ 1სთ 1სთ 1სთ 1სთ 1სთ 1სთ 1სთ
1სთ
1სთ 1სთ 1სთ 1სთ 1სთ 1სთ 1სთ 1სთ 1სთ 1სთ 1სთ |
16.09 21.09 23.09 28.09
30.10 05.10 07.10 12.10 19.10 21.10 26.10
28.10
02.10 04.11 09.11 11.11 16.11 18.11 25.11 30.11 02.12 07.12 09.12
14.12
16.12
21.12 23.12 28.12 18.01 20.01 25.01 27.01 01.02 03.02 08.02 10.02 15.02 15.02 22.02
24.02
01.03 15.03 17.03 22.03 24.03 29.03 31.03 05.04 07.04 12.04 14.04 19.04 21.04
26.04
28.04 05.05 10.05 17.05 19.05 24.05 31.05 02.06 07.06 09.06 14.06
|
|
კალენდარული გეგმა
საგანი:მათემატიკა
დაწ.საფეხურის კლასი:მე-3/ზ
პედაგოგო:მ.მინდიაშვილი
2020-2021 სასწ.წელი
|
|
|||
|
პარაგრაფის |
|
|
|
|
|
6 - 24 |
17 |
|
1 |
რაოდენობა |
6 - 7 |
2 |
15.09-16.09 |
2 |
|
8 - 9 |
2 |
17.09-18.09 |
3 |
ციფრების |
10 - 11 |
2 |
21.09-22.09 |
4 |
|
12 - 13 |
2 |
30.09-01.10 |
5 |
|
14 - 15 |
2 |
02.10-05.10 |
6 |
|
16 - 17 |
2 |
06.10-07.10 |
7 |
|
18 - 19 |
2 |
08.10-09.10 |
8 |
|
20 - 21 |
1 |
12.10 |
9 |
|
22 - 23 |
1 |
13.10 |
10 |
|
24 |
1 |
15.10 |
|
გეომეტრიული
|
26 - 38 |
9 |
|
11 |
წირი |
26 - 27 |
1 |
16.10 |
12 |
გზა |
28 - 29 |
1 |
19.10 |
13 |
|
30 - 31 |
1 |
20.10 |
14 |
|
32 - 33 |
1 |
21.10 |
15 |
მრავალკუთხედი |
34 |
1 |
22.10 |
16 |
რომელი |
35 |
1 |
23.10 |
17 |
მართკუთხედი |
36 |
1 |
26.10 |
18 |
წრე |
37 |
1 |
27.10 |
19 |
დამატებითი |
38 |
1 |
28.10 |
|
|
40 - 50 |
17 |
|
20 |
|
40 |
2 |
29.10-30.10 |
21 |
ასეულების |
41 |
1 |
02.11 |
22 |
ასეულები |
42 |
1 |
03.11 |
23 |
|
43 |
2 |
04.11-05.11 |
24 |
|
44 |
2 |
06.11 – 09.11 |
25 |
დიდი |
45 |
1 |
10.11 |
26 |
დიდი რიცხვების |
46 |
1 |
11.11 |
27 |
|
47 |
2 |
12.11 – 13.11 |
28 |
|
48 |
2 |
16.11 – 17.11 |
29 |
ათეულამდე |
49 |
2 |
18.11 – 19.11 |
30 |
ასეულამდე |
50 |
1 |
20.11 |
|
|
52 - 66 |
15 |
|
31 |
მონაცემების |
52 |
1 |
24.11 |
32 |
მონაცემების |
53 |
1 |
25.11 |
33 |
|
54 |
1 |
26.11 |
34 |
მონაცემების |
55 |
1 |
27.11 |
35 |
|
56 |
1 |
30.11 |
36 |
|
57 |
1 |
01.12 |
37 |
|
58 |
1 |
02.12 |
38 |
|
59 |
1 |
03.12 |
39 |
ნახევარი |
60 |
1 |
04.12 |
40 |
რომელი |
61 |
1 |
07.12 |
41 |
ფული და საფასურის |
62 |
1 |
08.12 |
42 |
|
63 |
1 |
09.12 |
43 |
|
64 |
1 |
10.12 |
44 |
მძიმე |
65 |
1 |
11.12 |
45 |
გრამი |
66 |
1 |
14.12 |
|
|
68 - 76 |
11 |
|
46 |
საგანთა |
68 |
1 |
15.12 |
47 |
მსგავსი |
69 |
1 |
16.12 |
48 |
ასოითი |
70 |
1 |
17.12 |
49 |
ასოითი |
71 |
1 |
18.12 |
50 |
|
72 |
1 |
21.12 |
51 |
|
73 |
1 |
22 |
52 |
განტოლება და მისი |
74 |
2 |
23.12-24.12 |
53 |
მარტივი |
75 |
2 |
25-28 |
54 |
დამატებითი |
76 |
1 |
29 |
56 |
|
77 |
|
|
კალენდარული გეგმა
საგანი - მე და საზოგადოება
დაწყ.
საფეხურის-IIIზ
კლასი
პედაგოგი--მ.მინდიაშილი
2020-2021
ს/წ
№ |
თემის დასახელება |
სასწ. დროის ხანგრძლ. |
თარიღი |
შენიშვნა |
1-2. 3.
4. 5. 6. 7. 8-
9.
10-11-12. 13-14.
15. 16.
17. 18-19.
20. 21. 22-23. 24. 25. 26-27. 28.
29. 30-31. 32-33. 34-35. 36-37. 38-39.
40. 41. 42-43.
44. 45. 46. 47. 48.
49. 50-51. 52-53. 54. 55-56.
57. 58. 59.
60-61. 62. 63. 64.
65-66. 67. |
თავი
I. შენ და საზოგადოება.
ჩემი
საზოგადოება შენ
საზოგადოების ნაწილი ხარ
თავიII
. ჩემი ოჯახო
ოჯახი. ჩემი
წინაპრები. ოჯახური ტრადიცია. ცვლილებები ოჯახში. „ჯადოსნური სიტყვები“.
თავი III.ჩემი უფლებები და
მოვალეობები.
ჩემი უფლებები ოჯახში. ჩემი მოვალეობები ოჯახში.
თავი IV. ვზრუნავ საოჯახო გარემოზე.
ჩემი სახლის ბინადრები. მწვანე გაკვეთილი.
თავი V. პირადი
უსაფრთხოების უზრუნველყოფა.
ჩემი უსაფრთხოება. ხიფათი სახლშიც მოიძებნება! თავი VI.თუ
გინდა რომ ჯანმრთელი იყო.. ჯანმრთელობა. დაიცავი დღის რეჟიმი. პირადი ჰიგიენა. თვალები ჩემი სიმდიდრეა. ჯანსაღი კბილები. ჯანსაღი კვება მთელი
ოჯახისთვის. შეიყვარე სპორტი!
თავი VII. ერთიციდა
ეკონომიკა ჩემს სახლში.
რისთვის
არის საჭირო ეკონომიკა? საქონელი
და მომსახურება. როგორ გამოვიმუშავებ ფულს. როგორ
ვიყენებთ ფულს. ოჯახის
ბიუჯეტი. რესურსები
ჩემს სახლში!
თავი
VIII. სასკოლო გარემო.
ჩემი სკოლა სკოლაში ქცევის წესები. ჩემი უფლებები სა
მოვალეობები სკოლაში. ჩემი კლასი. ეს რთული სიტყვა-
ტოლერანტობა. სიკეთის გაკეთება. ჩვენ- გოგოები და ბიჭები. ვსწავლობ უკონფლიქტოდ
ცხოვრებას. პროფესიები ჩემს სკოლაში. გზაზე მოძრაობის ანბანი. უსაფრთხო გზა სკოლისაკენ. ჩემი უსაფრთხოება. ჯანსაღი ცხოვრების წესი
სკოლაში.
თავი IX. გარემო რომელშიც
ვცხოვრობ
ჩემი
პატარა სამშობლო. პროფესიები
ჩემს თემში. საფუნთუშე
ჩემი სახლის გვერდით.
თავი XI. საფრთხეები ჩემს უბანში
ვიცნობ
საგზაო ნიშნებს. მიყვარს
ეზოში გართობა. ჩემი
და სხვების უსაფრთხოება. ტოლერანტობა
ჩემს თემში.
თავი
XII. მე ვიცავ გარემოს!
ჩემი
ბუნებრივი მეზობლები. განვლილი
მასალის გამეორება |
2სთ 1სთ
1სთ 1სთ 1სთ 1სთ 2სთ
3სთ 2სთ
1სთ 1სთ
1სთ 2სთ
1სთ 1სთ 2სთ 1სთ 1სთ 2სთ 1სთ
1სთ 2სთ 2სთ 2სთ 2სთ 2სთ
1სთ 1სთ 2სთ
1სთ 1სთ 1სთ 1სთ 1სთ
1სთ 2სთ 2სთ 1სთ 2სთ
2სთ 1სთ 1სთ
2სთ 1სთ 2სთ 2სთ
2სთ 2სთ
|
15-18.09 22.09
25.09 29.09 02.10 06.10 09.10
13.10-20.10 23.10-27.10
30.11 03.11
06.11 10.11-13.11
17.11 20.11 24.11-27.11 01.12 04.12 08-11.12 15.12
18.12 22.12-25.12 29.12-15.01 22.01-26.01 29.01-02.02 05-09.02
12.02 16.02 19.02-23.02
26.02 02.03 05.03 16.03 19.03
23.03 26.03-30.03 02.04-06.04 13.04 16.04-20.04
23.04-27.04 04.05 07.05
11.05-14.05 18.05 21.05-25.05 28.05-01.06
04.06-08.06 11.06-15.06 |
|
ს ა დ ა მ რ ი გ ე ბ ლ ო პ რ ო გ რ ა მ ა
III კლასი
პედაგოგი: მ.მინდიაშვილი
2020-2021 სასწავლო წელი
მუშაობის მიზანი:
ჯანსაღი, ეროვნული ზოგად საკაცრობრიო ღირებულებების
მქონე პიროვნების აღრსდა, სასწავლო პროცესის მართვა, მოსწავლეთა აკადემიური პროცესის
მონიტორინგი, მშობლებისათვის მოსწავლეთა შედეგების გაცნობა,
მუშაობის პრინციპი:
1.
მოსწავლეებში ნიჭისა და ძლიერი მხარეების ღმოჩენა.
2.
პასუხისმგებლობის და ვალდებულებების განვითარება.
3.
ჩართულობა საკლასო ცხოვრებაში ( პროექტები).
4.
მოსწავლეებთან თანამშრომლობითი ურთიერთობა.
5.
მშობლების ჩართულობა სკოლის ცხოვრებაში.
შესასრულებელი საკითხები |
აქტივობები და მიზნები |
დრო |
შენიშვნა |
ქცევის კოდექსის გაცნობა |
გავაცნობ მოსწავლეებს და მშობლებს
ქცევის კოდექსის შინაარსს.მოსწავლეებს მივცემ განმარტებს იმ მიზნით, რომ მათ ამ დოკუმენტში
ჩადებული შინაარსი გაატარონ ცხოვრებაში.ქცევის კოდექსის მიზანია დანერგოს ქცევის
ერთიანი წესები.ხელს უწყობს მოსწავლის მიერ საკუთარი ქცევის მართვას. მოსწავლეთა
დისციპლინის და უსაფრთხო სასწავლო გარემოს დამკვიდრებას. |
29.09 |
|
მოსწავლეთა მორიგეობის დაწესება,დღის რეჟიმის გაცნობა |
მოსწავლეებთან ერთად დავაწესებ მორიგეობის
სიას, გამოიკვრება გაკვეთილების ცხრილი. მოსწავლეები უზრუნველყოფენ ოთახის სანიტარული
ჰიგიენური პირობების, სასწავლო წიგნების,დაცვას დაზიანებისაგან.ამით მოსწავლეები
გაითავისებენ,რომ სკოლა მათი საკუთრებაა. |
სისტემატიურად |
|
მოსწავლეთა დოკუმენტაციის მოწესრიგება და საკლასო
ჟურნალის წარმოება |
ვიზრუნბ მოსწავლეთა პირადი საქმეების
სწორ წარმოებაზე.მოსწავლეთა დასწრებაზე,უმიზეზოთ დაგვიანებაზე მივიღებ ზომებს.ამით
ხელს შევუწყობ გაცდენების მინიმუმამდე დაყვანას |
სისტემატიურად |
|
მოსწავლეთა პროგრესის და წარმატების შემოწმება და
თითოეული მოსწავლის ფსიქოლოგიური პორტრეტი |
მოვახდენ მოსწავლეთა მიღწევების შემოწმებას,მათი მიდრეკილებების და ინტერესების გამოვლენას.შევაგროვებ იმფორმაციას.დავაკვირდები
მის ქცევას,უნაურებს და ცოდნას, გავაკეთებ ჩანაწერებს. |
სისტემატიურად |
|
აკადემიურად ჩამორჩენლ მოსწავლეებთან დამატებითი მუშაობა |
ჩავატარებ დამატებით მეცადინეობებს
(საჭიროების შემთხვევაში) ჩამორჩენილ მოსწავლეებთან. დავადგენ მათ სუსტ და ძლიერ
მხარეებს. გავაკეთებ ჩანაწერებს.სადამრიგებლო საათს ჩავატარებ როგორც კლასში ასევე
სკოლის გარეთ. |
სისტემატიურად |
|
სადამრიგებლო საათი |
შეხვედრებზე მოხდება მოსწავლეთათვის მნიშვნელოვანი და საინტერესო საკითხების
განხილვა.სწავლისა თუ ურთიერთობებისას წამოჭრილი სირთულეების გაცნობა.თითოეული სადამრიგებლო
საათის ბოლოს მოხდება და მოსწავლესაგან უკუკავშირის მიღება.რა გაიგეს და რა ისწავლეს
მოსწავლეებმა ამ შეხვედრაზე ახალი.რა იყომათთვის საინტერესო,რა მოეწონათ.სადამრიგებლო
საათს ხელს უწყობს მოსწავლეების პიროვნული და სოციალურ განვითარებას.აყალიბებს ნდობის
და პატივისცემის ატმოსფეროს.მაქვს შემუშავებული სადამრიგებლო თემები,რომელიც ტარდება
კვირაში ერთხელ. |
კვირაში ერთხელ |
|
მშობელთა ჩართულობა |
მშობლებთან ინდივიდუალური შეხვედრები
ხელს უწყობს თითოეული მშობლის სასწავლო პროცესში ჩართვას.მშობლებთან ურთიერთობისას
გამოვიყენებ კომუნიკაციის სხვადასხვა ხერხს წერილობით,ვერბალურს. მშობელი სისტემატიურად
ინფორმირებული იქნება ბავშვის მიღწევების,ქცევის ინფორმაციით.დაისახება პრობლემის
გადაჭრის გზები.ჩატარდება მშობელთა კრებები. მოხდება მშობელთა ჩართულობა სხვადასხვა
საკლასო ღონისძიებაში. |
სისტემატიურად |
|
სადამრიგებლო საათის თემები
1. |
რას ნიშნავს იყო მესამეკლასელი? ზაფხულის
შთაბეჭდილებები. შეძენილი უნარჩვევები . მესამეკლასელის ინტერესები რომელი გაკვეთილი მოენატრათ ყველაზე მეტად,რა
მოლოდინები აქვთ ახალ სასწავლო წელს. |
1-2 შეხვედრა |
2. |
რატომ ოცნებობენ ადამიანები? ვინ გვეხმარება
ოცნებების შესრულებაში. რა უნდა გააკეთოთ იმისათვის, რომ აიხდინოთ ოცნებები. |
2 შეხვედრა |
3. |
ფანტაზია... რაში
ეხმარება ადამიანს ფანტაზია? ფანტაზია და ტყუილი. მათ შორის განსხვავება. რა ცუდი
შედეგი მოსდევს ტყუილებს. |
1-2 შეხვედრა |
4. |
მესამეკლასელის
პასუხისმგებლობა, ვალდებულებები სწავლაში, მეგობრებთან ურთიერთობაში. |
2 შეხვედრა |
5. |
მესამეკლასელთა
უფლებები. |
1 შეხვედრა |
6. |
რა გვეხმარება
და გვიშლის ხელს ვალდებულებების შესრულებაში. რას ნიშნავს სიზარმაცე? როდის რჩება
სიზარმაცე? მისი დაძლევა. |
- |
7. |
ურთიერთობები
უფროსებთან, მშობლებთან,თანაკლასელებთან. |
2 შეხვედრა |
8. |
თვისებები,რომელიც
აუცილებლად უნდა ჰქონდეს მოსწავლეს. |
2 შეხვედრა |
9. |
პატიების უნარის
მნიშვნელობა ურთიერთობაში. |
2 შეხვედრა |
10. |
სირთულეების დაძლევა
მეგობრობის სფეროში.ერთმანეთს უნდა დავეხმაროთ,არ შეიძლება ვინმეს დავცინოთ, გავრიყოთ. |
2 შეხვედრა |
11. |
განსხვავება კამათსა და ჩხუბს შორის, კამათის
კულტურა,საკუთარი უფლებების დაცვა. |
2 შეხვედრა |
12. |
თანამშრომლობის
მნიშვნელობა,მეგობრის გაგება,მოსმენა,მოლაპარაკება. |
|
13. |
დღის რეჟიმი,
ფიზიკური კულტურა, სპორტი. |
1 შეხვედრა |
14. |
ჩვენი ქალაქის
ღირსშესანიშნავი და ისტორიული ძეგლები, დღესასწაულები, მათი აღნიშვნის ისტორია. |
2 შეხვედრა |
15.
16 |
წაკითხული წიგნები,
გამოფეები.
ბიზნეს
უნარების განვითარება |
2 შეხვედრა
1 შეხვედრა |
No comments:
Post a Comment